Langhelg i Trondheim

• 09.02.2015 kl. 20:09

Torsdag reiste jeg med toget til Trondheim for beske mine gode venninner som studerer i byen. Etter en lang reise med toget var det godt endelig komme frem. Jeg overnattet hos ei venninne jeg gikk sammen med p videregende skole og hennes venner i kollektivet. Torsdag laget vi kjttkaker til middag og slappet av ettersom det var skole og jobb for de andre p fredag.

Da de andre var p jobb og skole p fredagen tok jeg meg en 8km lang lpetur rundt i Trondheim. P kvelden hadde vi besk av flere venninner som jeg gikk sammen p skole. Vi koste oss med ost og kjeks sammen med noen glass vin. Lrdagen var vi p shopping i byen og vi var innom Fairytales Cupcakes. De hadde kjempegode cupcakes, og jeg kjpte med meg noen ekstra hjem til Gjvik.

Spiste lunsj p kaf fr jeg mtte dra p togstasjonen p sndagen. Da jeg ventet p at toget skulle komme, fikk jeg plutselig beskjed om at det var buss for tog. Det endte med litt av en tur hjem til Gjvik. Satt i ca.9 timer p bussen uten mat. Siste bussen fra togstasjonen i Lillehammer til Gjvik hadde gtt innen jeg var kommer fram med bussen. Godt kjresten min hadde mulighet til hente meg p stasjonen i Lillehammer. Det var deilig komme hjem etter en lang reise. Har hatt en kjempefin helg sammen med gode venninner i helgen.

Skitur

• 01.02.2015 kl. 21:05

Gjennomfrte rets andre skitur i dag sammen med kjresten, onkel og tante. Fltes litt lettere i dag enn sist jeg gikk langrenn, men som noen racere de andre er var det bare henge p. Savnet ha noen smbarn som kunne be oss vente p dem og kvikklunsjen i sekken. Det var bare bite tenne sammen, men heldig som jeg var ble det en stopp p en kaf langs skilypa. Der ble det vaffel og god varm kakao med krem fr vi tok fatt p veien tilbake til bilen. Alt i alt var det en veldig fin skitur og en enda bedre treningskt.