Langhelg i Trondheim

• 09.02.2015 kl. 20:09

Torsdag reiste jeg med toget til Trondheim for å besøke mine gode venninner som studerer i byen. Etter en lang reise med toget var det godt å endelig komme frem. Jeg overnattet hos ei venninne jeg gikk sammen med på videregående skole og hennes venner i kollektivet. Torsdag laget vi kjøttkaker til middag og slappet av ettersom det var skole og jobb for de andre på fredag.

Da de andre var på jobb og skole på fredagen tok jeg meg en 8km lang løpetur rundt i Trondheim. På kvelden hadde vi besøk av flere venninner som jeg gikk sammen på skole. Vi koste oss med ost og kjeks sammen med noen glass vin. Lørdagen var vi på shopping i byen og vi var innom Fairytales Cupcakes. De hadde kjempegode cupcakes, og jeg kjøpte med meg noen ekstra hjem til Gjøvik.

Spiste lunsj på kafé før jeg måtte dra på togstasjonen på søndagen. Da jeg ventet på at toget skulle komme, fikk jeg plutselig beskjed om at det var buss for tog. Det endte med litt av en tur hjem til Gjøvik. Satt i ca.9 timer på bussen uten mat. Siste bussen fra togstasjonen i Lillehammer til Gjøvik hadde gått innen jeg var kommer fram med bussen. Godt kjæresten min hadde mulighet til å hente meg på stasjonen i Lillehammer. Det var deilig å komme hjem etter en lang reise. Har hatt en kjempefin helg sammen med gode venninner i helgen.

Skitur

• 01.02.2015 kl. 21:05

Gjennomførte årets andre skitur i dag sammen med kjæresten, onkel og tante. Føltes litt lettere i dag enn sist jeg gikk langrenn, men som noen racere de andre er var det bare å henge på. Savnet å ha noen småbarn som kunne be oss vente på dem og kvikklunsjen i sekken. Det var bare å bite tenne sammen, men heldig som jeg var ble det en stopp på en kafé langs skiløypa. Der ble det vaffel og god varm kakao med krem før vi tok fatt på veien tilbake til bilen. Alt i alt var det en veldig fin skitur og en enda bedre treningsøkt.